Zaproponowana przez organizatorów formuła warsztatów cieszy się dużym zainteresowaniem.
– Spotkania odbywać się będą cyklicznie w bielskiej Galerii Wzgórze. Chcemy dotrzeć do wszystkich zainteresowanych poznaniem procesów komunikacyjnych w otaczającym nas świecie – podkreśla prof. Tomasz Stępień, kierownik Katedry Teorii Praktyk i Komunikacji.
Projekt, w odróżnieniu od wyjazdowych zajęć Media Camp,
w których brali udział przede wszystkim studenci, jest bezpłatną ofertą dla wszystkich mieszkańców Bielska-Białej. Pierwsze zajęcia, poprowadzone przez prof. Michaela Fleischera i jego współpracowników z Uniwersytetu Wrocławskiego, przybrały charakter otwartego panelu dyskusyjnego na temat reklamy i jej struktury. Zebrani mogli poznać nie tylko zasady tworzenia komunikacji wizualnej oraz kierunki jej rozwoju, ale także porównać zachodnie projekty z rodzimymi. Co istotne, domowy klimat galerii sprzyjał nie tylko rozmowom o reklamie, ale także integracji towarzyskiej.
Jak zapewniają organizatorzy, kolejne spotkania będą równie ciekawe i inspirujące.
– Projekt to nie tylko okazja do poszerzenia wiedzy, ale również poznania specjalistów z różnych dziedzin medioznawczych – zaznacza dr Robert Pysz.
Informacje o projekcie i warsztatach można znaleźć na stronie specjalności www.pk.ath.bielsko.pl.
– Wydarzenie bardzo szybko rozpowszechnione zostało na Facebooku, a wypełniona po brzegi sala świadczy o dużym udziale social media w naszym życiu – mówi dr Tomasz Bielak.
Kto wie, może to będzie temat kolejnego spotkania?
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?