Budda - film. "Dzieciak '98" w kinach
"Dzieciak '98" to film dokumentalny o życiu Kamila Labuddy, działającym w internecie pod pseudonimem Budda.
"To jest film, który tylko w bardzo małym stopniu gdzieś tam mówi o historii, o tym, jak było, o tym, jak się zaczął budować YouTube, ale przede wszystkim pokazuje, jak działa branża i jak działa YouTube, Instagram, jak to się monetyzuje, skąd się biorą w tym wszystkim pieniądze, jakie rządzą tym prawa, jakie są nasze historie podczas nagrywania tych wszystkich materiałów, które widzicie." - zdradza youtuber na swoim kanale nadawczym.
Film o Buddzie, będzie miał swoją kinową premierę już 22 marca.
Przedpremierowy pokaz filmu. Na sali niemal 800 osób!
W sobotę, 18 lutego, Budda zaskoczył widzów z kolejną akcją specjalną, o której poinformował na swoim kanale nadawczym na Instagramie:
"Zrobimy dziś pokaz gotowego w 90% filmu przedpremierowo. 777 osób usiądzie ze mną na sali kinowej.
Kolejne 777 osób, które nie zdąży - dostanie wersje BETA plakatów filmu, każdy podpisany ręcznie.
MATRIX = Jesteście na przedpremierze filmu, który kręcimy z waszym udziałem i stajecie się częścią finalnej wersji." - napisał Budda do niemal 550k fanów.
Film o influencerach: Budda, Natsu, Boxdel
Pierwotnie film miał oscylować wokół trojga influencerów, a obok Buddy, w rolach głównych mieli wystąpić Natalia "Natsu" Karczmarczyk oraz Michał "Boxdel" Baron. jednakże, z internetowych doniesień wynika, że ze względu na ich powiązania z aferą pedofilską Pandora Gate, twórcy dokumentu zdecydowali się, aby w produkcji skupić się wyłącznie na osobie Kamila Labuddy.
- W składzie początkowym był Michał "Boxdel" Baron, była Natsu i byłem ja. Natomiast jeżeli chodzi o temat pandorowy, to niestety wykluczył nam on Michała. Zostawienie w składzie ja i Natalia było totalnie bez sensu, bo mamy zupełnie różne historie i zostawiliśmy film dokumentalny oparty o tym, jak wygląda ta branża, na mojej osobie. - potwierdził Kamil.
Budda - influencer o wielkim sercu
Obecnie, Budda jest jednym z najpopularniejszych youtuberów w Polsce. Na swoim kanale na YouTube zgromadził 2,24 mln widzów, na Instagramie - 2,1 mln obserwujących. Fanów influencera przyciąga zarówno kreatywny content twórcy, skupiający się wokół tematyki motoryzacyjnej, jak i jego wielkie serce, czego dowodzą liczne charytatywne akcje, w które jest zaangażowany.
Jedną z najgłośniejszych było anonimowe ofiarowanie prezentu w postaci skrzyni z 100 tys. zł dla domu dziecka w Długiej. Ostatnio media obiegła informacja o rekordzie, który padł podczas finału WOŚP, gdy do puszki wrzucono 100 tys. zł. Autorem tej szczodrej akcji również okazał się krakowski influencer.
- Gdzie są najdroższe, a gdzie najtańsze mieszkania w Krakowie? Ranking dzielnic 2024
- Najpiękniejsze pary z krakowskich studniówek! To one przyciągały wzrok
- Pistacjowe croissanty robią furorę w internecie! Gdzie można je zjeść w Krakowie?
- Zimowe wycieczki w Tatry z dziećmi. Zobaczcie łatwe i przyjemne szlaki w górach
Sukces Neuralink - pacjent steruje komputerem siłą myśli!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?