Oryginalność, czytelne nawiązanie do założeń Programu Promocji Czechowic-Dziedzic w Euroregionie Beskidy, a przy tym łatwość adaptacji do różnych nośników reklamowych - to zalety projekt, które znalazły uznanie wśród członków Komisji Konkursowej.
Jurorzy uznali, że kolorystyka projektu podkreśla charakter miasta, Czerwona kropka/główka zapałki to zapał, pasja, pracowitość, ciepło, kolor życia. Zieleń nawiązuje do natury, bogactwa przyrodniczego, lasów, a kolor niebieski do rzek i licznych zbiorników wodnych. dlatego wybrali projekt autorstwa Pawła Kapczyńskiego z Żernicy przyznając mu nagrodę w wysokości 4,5 tys. zł.
W konkursie wzięło udział 398 prac nadesłanych przez 135 uczestników z Polski a nawet z Czech.
Nowe logo będzie służyło celom popularyzatorskim, reklamowym, korespondencyjnym i identyfikacyjnym gminy.
echodnia.eu Świętokrzyskie tulipany
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?