Nowy sklep Lidla otwarty w Bielsku-Białej [ZDJĘCIA]. To już szósty w mieście.
- Każdy kolejny sklep Lidl to dla nas ogromny sukces. Cieszymy się, że możemy zaproponować mieszkańcom Bielsko-Białej szeroką ofertę naszych produktów. Jednocześnie, by ułatwić planowanie codziennych zakupów rozwijamy aplikację Lidl Plus. Jest to skrojone na miarę narzędzie pomagające zarządzać domowym budżetem, oferujące liczne promocje i rabaty, dostęp do gazetek produktowych oraz wydłużoną możliwość zwrotów przy zakupie artykułów przemysłowych. Za sprawą e -paragonów klienci mogą kontrolować swoje wydatki i nie potrzebują kolekcjonować ich papierowych wersji. Z aplikacji korzysta już ponad 4 miliony użytkowników, a niedługo pojawi się w niej także możliwość wygodnej płatności mobilnej za sprawą Lidl Pay – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communication, Lidl Polska.
Lidl stawia na ekologię
W nowo otwartym sklepie klienci znajdą artykuły w atrakcyjnych, niskich cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Firma zwraca szczególną uwagę na kwestię jakości. Produkty spożywcze dostępne w sprzedaży są opatrzone międzynarodowymi certyfikatami jakościowymi IFS oraz BRC. Co więcej wszystkie gospodarstwa rolne dostarczające do sklepów Lidl owoce i warzywa funkcjonują w oparciu o standard GLOBAL G.A.P.
Sieć Lidl poinformowała, że podchodząc odpowiedzialnie do prowadzonej działalności, pracuje nad realizacją zobowiązań w zakresie redukcji plastiku. Do 2025 roku 100% proc. wszystkich plastikowych opakowań marek Lidla będzie możliwe do recyklingu oraz o 20 proc. zostanie zredukowane zużycie plastiku w opakowaniach jednostkowych oraz zbiorczych produktów marek Lidla. Natomiast na początku grudnia wprowadzono pierwsze warzywa BIO znakowane naturalnym światłem, w ten sposób eliminując kolejne plastikowe opakowania.
Współpraca z polskimi dostawcami
Lidl Polska to przede wszystkim ogromny wybór polskich produktów. Zawsze, gdy istnieje możliwość współpracy z krajowym dostawcą, sieć stawia na polskie produkty. Lidl współpracuje zarówno z liderami rynku, takimi jak np. Grupa Mlekovita, SM Mlekpol, Grupa Polmlek, ZM Tarczyński, Van Pur oraz z mniejszymi firmami o wieloletniej tradycji, takimi jak np. OSM Koło, SM Jana, Zakład Produkcji Jogurtu Magda, Browary Łódzkie S.A., ZM Lukullus, czy Piekarnia Nowel.
W ofercie dostępne są takie grupy asortymentowe, które w 100 proc. dostarczają polscy producenci – np. całe świeże mięso pod marką Rzeźnik. Sprzedaż artykułów spożywczych od polskich producentów stanowi ponad 70 proc. obrotu firmy. Dzięki tej współpracy, w roku obrotowym 2018 wartość polskich produktów marek własnych Lidl wyeksportowanych za pośrednictwem sieci Lidl do ponad 20 europejskich krajów, przez więcej niż 230 polskich firm wyniosła 2,5 mld złotych.
Wielki Piątek u Ewangelików. Opowiada bp Marcin Hintz
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?