Nowy sklep Netto w Bielsku-Białej już otwarty - ZDJĘCIA. Fajne promocje, niskie ceny przez kilka najbliższych dni

JAK
Sklep przy ul. Jutrzenki w Bielsku-Białej został otwarty 25 listopada.
Sklep przy ul. Jutrzenki w Bielsku-Białej został otwarty 25 listopada. FOT. JAK
Udostępnij:
Piąty już sklep Netto w Bielsku-Białej został otwarty w czwartek, 25 listopada. Z okazji inauguracji sieć przygotowała bogatą ofertę promocyjną i liczne atrakcje dla klientów, w tym konkursy dla najmłodszych i specjalne kupony zniżkowe na kolejne zakupy. Sklep zlokalizowany przy ul. Jutrzenki 12 ma powierzchnię około tysiąca metrów kwadratowych.

Nowe Netto w Bielsku-Białej znajduje się z miejscu dawnego sklepu Tesco i powstało w ramach przejęcia przez Salling Group (właściciela sieci Netto) polskiej części biznesu Tesco. Teraz, po tygodniach prac i przygotowań, sklep został otwarty.

Sklep funkcjonuje we flagowym formacie sieci – Netto 3.0. W ofercie klienci mogą znaleźć produkty spożywcze, a także artykuły z tzw. linii non-food, czyli sprzęty i wyposażenie domowe, AGD, a nawet meble. Placówka jest wyposażona w kasy samoobsługowe, które ułatwiają i przyspieszają proces robienia zakupów.

Z okazji otwarcia sieć przygotowała specjalną ofertę promocyjną, która obowiązywać będzie w dniach 25–27 listopada. Oficjalna inauguracja działalności nowej placówki zakończy się w sobotę licznymi atrakcjami dla całych rodzin. Tego dnia klienci będą mieli okazję zagrać w koło fortuny z nagrodami, a najmłodsi wezmą udział w konkursach i zabawach, w tym wspólnym rysowaniu za nagrody. Przez cały dzień zabawie towarzyszyła będzie muzyka.

Niskie ceny na otwarcie Netto w Bielsku-Białej

W ofercie przygotowanej z okazji otwarcia sklepu uwagę przyciągną prawdziwe hity cenowe: kawa mielona lub ziarnista Qualità Oro Lavazza (10,99 PLN za 250 g), ćwiartka z kurczaka w cenie 2,99 PLN za 1 kg czy mięsa z linii własnej Netto „Sztuka mięsa” – mięso mielone wieprzowe z szynki (4,99 PLN za 500 g) i polędwiczka wieprzowa (15,99 PLN za 1 kg).

Interesującą pozycją są także warzywa i owoce, których Netto ma w stałej ofercie łącznie aż 150 rodzajów. W weekend otwarcia w promocyjnej cenie dostępne będą m.in. banany (2,22 PLN za 1 kg), winogrona ciemne bezpestkowe (5,99 PLN za 500 g), papryka czerwona (4,99 za 1 kg) czy pieczarki (3,49 PLN za 500 g).

W ofercie specjalnej znajdują się także słodkości, jak np. czekolady Netto Premieur z pysznymi dodatkami, m.in. kandyzowaną skórką pomarańczową, malinami lub kawałkami karmelu i solą morską (3,99 PLN za tabliczkę 100 g). Promocyjna oferta Netto obejmuje także liczne produkty z tzw. „Półki Zdrowia” czyli artykuły spożywcze m.in. bez cukru, bez glutenu, bez laktozy i wege.

Rodzice na pewno zainteresują się marką własną Netto „Hello Sensitive”. Te antyalergiczne produkty dla najmłodszych wyróżniają się brakiem zapachu i barwników. Ich ceny są w dniach 25–27 listopada niższe o co najmniej 28 proc. W ramach tej oferty kupujący znajdą np. pieluszki Newborn (6,99 PLN za opakowanie 28 szt.), pieluszki Mini (8,99 PLN za 38 szt.), Midi (15,49 PLN za 56 szt.) i Maxi (16,99 PLN za 50 szt.) czy chusteczki nawilżane (4,99 PLN za 100 sztuk).

Z kolei przygotowana z okazji otwarcia nowej placówki oferta wyposażenia domowego i sprzętów AGD przewiduje przeceny nawet do kilkudziesięciu procent. Niekwestionowanym hitem jest parownica do ubrań (79 PLN za 1 szt.). Z zainteresowaniem spotka się zapewne także oferta poduszek z mikrofibry (od 12 PLN za komplet 2 sztuk w zależności od wielkości).

Nie brakuje także sprzętów kuchennych. Wśród nich warto zwrócić uwagę na opiekacz do kanapek (39 PLN za 1 szt.), wagę kuchenną (26 PLN za 1 szt.), blender ręczny z naczyniem w zestawie (45 PLN za 1 szt.), toster (49 PLN za 1 szt.) i młynek do mielenia kawy i przypraw (15 PLN za 1 szt.).

Promocje obowiązują od 25 do 27 listopada

Jednocześnie każdy, kto w dniach 25–27 listopada zrobi w nowym sklepie Netto zakupy za min. 60 PLN, otrzyma kupon obniżający kolejne zakupy o 10 PLN do zrealizowania w tym sklepie w dniach 29 listopada – 4 grudnia, gdy wartość koszyka wyniesie minimum 60 PLN.

Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment produktów (łącznie 3000 w stałej ofercie, w tym 1000 produktów marek własnych) w atrakcyjnych cenach.

Zgodnie z przesłaniem Netto – „Prawdopodobnie najtańszy dyskont w Polsce” – eksperci sieci sprawdzają co tydzień ceny ponad 500 produktów dostępnych na rynku, by móc udzielić kupującym dyskontowej gwarancji ceny. Dodatkowo w każdym tygodniu przygotowywane są specjalne promocje obejmujące zarówno produkty spożywcze jak i te non-food. W efekcie kupujący mają pewność niskich cen, mnożąc oszczędności podczas codziennych zakupów.

Sklepy Netto 3.0 słyną z szerokiego asortymentu „Z Zieleniaka Netto”, czyli wyboru świeżych owoców i warzyw (ponad 150 rodzajów). Netto stale rozwija także swoją „Półkę Zdrowia”, na której klienci znajdą produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, a także produkty z certyfikatem BIO. Sieć nie zapomina o osobach wybierających wygodne i szybkie rozwiązania – z myślą o nich powstała strefa TO GO, w której znaleźć można szeroką gamę gotowych dań. Klienci znajdą w Netto także idealne na śniadanie odpiekane na miejscu ciepłe, chrupiące pieczywo. Z kolei asortyment non-food zmienia się cyklicznie, co tydzień dostarczając nowe pomysły i inspiracje.

Placówki Netto 3.0 wyróżniają się także aranżacją i wystrojem wnętrz czerpiącym z nawiązującego do natury popularnego stylu skandynawskiego. Klienci mogą zatem zrobić zakupy w przyjaznej, spokojnej atmosferze, którą zagwarantują m.in. szerokie alejki i neutralne oświetlenie, a także dobrze widoczne, a jednocześnie stonowane oznaczenia promocji.

Specjalna akcja lojalnościowa

Do 24 grudnia w sklepach Netto odbywa się także specjalna akcja lojalnościowa „Kocha, zbiera, gotuje”. W jej ramach można zdobyć wyjątkowe naczynia kuchenne z kamionki niemieckiej marki Fissler. Za każde 25 PLN wydane podczas jednorazowych zakupów w Netto klienci otrzymują jeden specjalny znaczek. Po uzbieraniu 10 znaczków kupujący mogą nabyć wybrane naczynia za pół ceny.

Sklep przy ul. Jutrzenki w Bielsku-Białej został otwarty 25 listopada.

Nowy sklep Netto w Bielsku-Białej już otwarty - ZDJĘCIA. Faj...

W związku z pandemią Covid-19 wszystkie sklepy Netto funkcjonują zgodnie z wszelkimi obostrzeniami i zasadami bezpieczeństwa. Placówki wyposażone są w środki ochronne zabezpieczające zarówno klientów, jak i pracowników.

W Bielsku-Białej funkcjonują już cztery sklepy Netto zlokalizowane przy ulicach Babiogórskiej 26, Daszyńskiego 51, Karola Krausa 48 i Stawowej 3.

Premier Morawiecki o sytuacji na granicy

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie