Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Promocja mista za ponad pół miliona

NET
"Bielsko-Biała - przeżyjesz dwa razy więcej" obiecują urzędnicy, którzy takim hasłem opatrzyli największą z dotychczasowych kampanię promocyjną miasta. Chcą nią przyciągnąć więcej turystów ze Śląska, Łodzi i Mazowsza, bo z ratuszowych analiz wynika, że najwięcej gości przyjeżdża właśnie z tych rejonów.

Kampania ruszy jesienią i potrwa do końca przyszłego roku. Kosztowała będzie 600 tys. zł, z czego 510 tys. zł da Unia Europejska.

Powstanie strona internetowa z kalendarzem najciekawszych imprez odbywających się w mieście. Będzie miała także wersję "light", umożliwiającą jej odbiór przez telefon komórkowy. Promocja nie ominie telewizji. W wybranych stacjach regionalnych pojawią się spoty reklamowe promujące Bielsko jako miasto ciekawych imprez.

od 7 lat
Wideo

Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na bielskobiala.naszemiasto.pl Nasze Miasto