- Naszym priorytetem jest, aby Gemini Park Bielsko-Biała przez cały czas trwania rozbudowy funkcjonowało sprawnie, a prace budowlane nie wpływały na komfort robienia zakupów. W tym celu zadbaliśmy o odpowiednie oznakowanie obiektu i dróg dojazdowych, zwiększyliśmy ilość służb sprzątających oraz zintensyfikowaliśmy działania komunikacyjne: m.in. banery na obiekcie informowały o rozbudowie, zmianie uległ system identyfikacji wizualnej, a informatory z mapkami przedstawiały jak poruszać się po centrum - mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała. - Wyniki badań Tajemniczy Klient potwierdzają, że przyjęta przez nas strategia przyniosła oczekiwane skutki - dodaje K. Brączek.
W wyniku rozbudowy powierzchnia Gemini Park Bielsko-Biała powiększy się do ponad 40 tys. mkw, a liczba sklepów wzrośnie o 60. Pojawią się salony popularnych marek, jak między innymi Bershka, Stradivarius, Sinsay, Cropp, Kazar, salon RTV Euro AGD, restauracja SUSHI, Pizza Dominium , lodziarnia Grycan, cukiernia Sowa.
Marki obecne w Centrum zwiększą powierzchnie swych sklepów, na przykład nowy salon Carry zajmie lokal o powierzchni 520 mkw., Reserved zmieni lokalizację, otwierając salon dwupoziomowy, a salon sportowy Martes Sport będzie dwukrotnie większy.
Gemini Park planuje niespodzianki i wspaniałe atrakcje na otwarcie w nowej odsłonie.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?