Za nami akcja "Poszukiwacze Skarbów Zbója Szczyrka". Czy Zbój Szczyrk i jego skarby pomogły miastu?
To była największa akcja promocyjna Szczyrku, jak do tej pory. Trwała ponad trzy miesiące. Wykorzystaliśmy nowoczesne formy promocji, a więc połączenie reklamy wirtualnej z reklamą realną (akcja trwała m.in. na portalu społecznościowym - red.) . Wykorzystaliśmy potencjał Szczyrku - atrakcje turystyczne, bazę noclegową, gastronomiczną - jako możliwość zarobienia pieniędzy dając turyście coś więcej, niż tylko usługę. Turysta brał udział w grze, której nagrodą był samochód osobowy.
To się sprawdziło?
Założenie jest bardzo dobre. Może nie wszyscy przedsiębiorcy jeszcze poczuli ten temat. Ale wielu z nich włączyło się i są zadowoleni.
Co się udało?
Zrobiliśmy coś nowego i atrakcyjnego. Akcja miała na celu wzrost ruchu turystycznego, ale też budowanie więzi z lokalnymi przedsiębiorcami. Każdy mógł się włączyć - i właściciel małej restauracji, i właściciel dużego hotelu. Nawet pani sprzedająca pamiątki. Akcja była udana. Uczestnicy podkreślali, że wreszcie powstało coś nowego i fajnego .
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?