Centra IT to pierwsze miejsce kontaktu turysty zagranicznego z Polską. Od jakości kontaktu, czyli kompetencji i postawy pracowników zależy to jak będą nas postrzegać obcokrajowcy. Aby promować dobre praktyki w branży turystycznej, Polska Organizacja Turystyczna corocznie organizuje konkurs, której celem jest m.in. kreowanie konkurencyjności na rynku centrów informacji turystycznej, promocja dobrych praktyk ze wskazaniem pożądanych cech jakościowych organizacji i zarządzania centrami oraz zwiększenie zainteresowania władz samorządowych i lokalnych tworzeniem sieci informacji turystycznej.
Tegoroczna edycja konkursu, przebiegała zgodnie z zasadami, które określiła szczegółowo w ankiecie zgłoszeniowej, POT, a dotyczyła m.in. kwalifikacje pracowników IT, w tym znajomość języków obcych, godzin pracy, dostępności poprzez własne serwisy internetowe czy call center, lokalizacja czy własne inicjatywy.
Istotne również było, aby Punkt IT podlegał certyfiakcji Polskiego Systemu Informacji Turystycznej i był skategoryzowany w postaci przyznanych gwiazdek.
- Nasz punkt otrzymał 3 gwiazdki na 4 możliwe - chwalą się urzędnicy ze Szczyrku.
Takimi zasadami kierowano się podczas tegorocznego konkursu, która spośród wszystkich IT w kraju przyznano Informacji Turystycznej w Szczyrku i Bielsku-Białej równorzędnie 2 miejsce!
Na uwagę zasługuje fakt, że w tej kategorii nie przyznano 1 i 3 miejsca.
Statuetkę oraz dyplom dla "IT" odebrała w środę Sabina Bugaj - Dyrektor MOKPI w Szczyrku - podczas targów turystycznych TOUR SALON w Poznaniu.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?